4dagar till julafton, :)

2009-12-22, 01:06:32 / Kategori: Allmänt

Halli hallå i stugan :)

Idag äkte vi hem till mamma(södertälje) ifrån landet :o haha nynäshamn x) Jävligt skönt :)
En "hållplats" hette ristomta hallå liksom? XD lite funny :]

Vi bakade iaf lussebullar och lussekatter hos mormor samt pepparkakor som blev helt failade :D jaja kul ändå och göra de utan formar..eftersom att vi inte hittade dom (y) :)

Idag kanske det blir en runda på stan..köpa nått till mamma och nått till mig själv :D..om jag hittar nått!

Iaf i fredags så var jag bara hemma o tråkade..hade igen och varan med. sen på lördan fråga linn(ahlborg) om jag ville följa med till stan, så vi drog till stan :) Jag köpte en vanlig basklänning från Bik bok till nyårsafton eftersom att jag ska ha en paljettväst. ang. nyårsaftpn så har jag inte en jävla aning om vad jag ska göra :/ ska fråga om Sosso vill göra nått..o de andra oxå om de är hemma förstås :) hoppas iaf!
Linn köpte en cool/fjortis tröja till sin lillebror och en tröja/tunika på Bik bok :) Sen så träffa vi mathisen och vi gjorde typ inget gick typ runt x) lite boring men aja :) sen åkte han för han skulle på sin brorsas "konsert" grejs och vi åkte oxå hem till knivstaden. Vi handlade massa tjockis grejer på Ica (y) nasj jueÅkte hem till varsitt hus :) och sen möttes vi efter maten eller linns mackmat x)....och cyklade till Porrisen(sosso).


Kul kul. sen jämta pappa mif för jag våga inte gå själv :D

Hoppas ni haft en bra helg och måndG :)<3
Har massa bbilder men kan inte lägga in dom :( :p

/Bella




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?