We are never gonna be afraid again

2012-09-24, 15:23:37 / Kategori: Isabella Duran
Måndag, 24 september 2012
JAAAAAAAG ÄÄÄÄÄRRR GLAAAAAAAD!
Det lönar sig absoluut att jobba. Och imorgon har vi bara en lektion, gud så skönt!! Blir nog en runda på stan för o handla in lite små grejer och kolla skor tror jag. Jag vill ha ett par stövlar..mm det har jag tänkt mig, det är förjävla snyggt med det och fungerar inprincip till allt. Wiie
 
Satan, helgen ska planeras lite festligheter ocksåå och ja, kanske blir lite jobb också..får kolla upp det. Jaja. Jobbet igår då?! Ha ha. Oh my, jag kan ju säga som så här att jag redan var trött vid halv nio snåret .. ville hellst bara slänga mig på golvet och ligga & asgarva. Fast det går ju inte. Tur att man har några trevliga arbetskollegor då!! Jag hanterade ett gäng ungdommar som ville köpa cigg utan legitimation "Jag är arton jag svär" typ så lät det..Jag var bestämd och liksom "Nej, tyvärr grabbar...Nu får ni sluta upp". Det gick tillslut då, så cred till mig! Felix och jag stod och snacka osv. Han hade jobbat 12 dagar i sträck. Hade jag nog aldrig pallat med, eller jo iofs om jag inte hade skolan då då. Var hemma till strax innan elva så ja en lång dag blev det och jag som knappt hann äta under lunchen. Kul, men jag hinner knappt på 30 min. Dumma.
 
Nää, nu ska jag kolla upp massvis med grejer(känns det som), slå en pling till bästy2 och äta nån frukt och sen laga mat. Yes jag har FF. Cozyyy
 
Käärlek, B
 
Något sådant här vill jag ha, rätt "vanligt" ändå :) Två hemsidor som jag kollat på nu, men jag vet inte vilken man ska beställa ifrån hehe... Måste iaf vara något rosa på den- det är mitt krav!
 
/We are glorious



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?