It's cold outside but between us it's worse

2012-09-20, 22:14:00 / Kategori: Isabella Duran
Torsdagen den 20 september 2012
Hey!
Idag fick jag hem två stycken klänningar, en från Rare London & en från Elise Ryan! Dock var ena lite stor på ett ställe bak i ryggen, men jag behåller den nog ändå för det går lätt att "fixa till". Den fanns bara i strl S kvar, så så får det nog bli... = ) I fell in love, wouh wow. Jaja, annars så blev det lite inhandling av mat och efter det så delade jag och mami på en pizza. Och det räcker alldeles lagom för oss två, är typ mätt fortfarande!! Sjukt
 
I morgon blir det planering inför vårt "prov" i Hantverksteknik C, blir ett möte med lite amatör fotografer- kan bli kul Jag gillar ju sånt här så det blir nog ett bra avslut på en mycket bra skolvecka. Dessutom är jag verkligen stolt över mig själv att jag nääästan med ett poäng(!!!) ifrån MVG, blev ett VG i bokföringsdelen (Små företagande B). Duktigt tjej som faktiskt hade försovit sig och skyndat iväg till skolan inom ramen om 7 minuter till bussen. HAHA lol alltsåå... Ibland blir jag otroligt trött på mig själv, men det gick ju bra riiight? Måste nog ändå säga,"Lucky me, today ..!"
 
Kärlek B
;-*
Sneak peak
 
 
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?