åsnaaaaaa :**

2009-12-23, 00:02:52 / Kategori:

shulullulu alla sötnoosar :D ♥


just nu sitter jag med datan i mitt knä och isabella sitter bredvid mig :)
vi gör inte så mycket, men ska snart fixa våra naglar rööda och fina inför julafton,
HAHAH :DD
idag har jag inte gjort så himla mycket, först var jag på stan med världens bästa mamma
gick runt där och handlade dom sista julklapparna och se nåt vi mat på stan, det fick
bli en mumsig kebabtallrik :* efter det så drog jag hem och vänta på att min kill kompis
skulle komma till södertälje, yeey!
sen skulle jag och han möta upp min bäästa kusin Isabella :** <3
vi gick typ bara runt på stan och kolla runt , sen gick vi till donken och kolla på
när min kill kompis åt tuuuusen cheesehamburgare! HAHAHA killar :oo
efter allt hade vi "snöbollskrig" blev alldeles blööt, aja vi drog hem till mig och
hämtade kläder för jag ska sova hos min kusin och när vi var klara med det tog vi
bussen till centrum och lämnade min åsnaa.

ps. jag älskaar min kusin mest av allt :$$


KYSS & SMEEK / jennifeer & isabella <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?