Filmer (y) Natttips ;)

2009-12-22, 01:44:37 / Kategori: Isabella Tipsar !

Jag bara älskar filmer alltså, mest romantiska och dramatiska filmer. Här får ni lite tipas av mig om vad jag tycker!
Om du sjäv har några förslag på en filmer elelr flera så kommentera gärna :D Enjoy! /Bella


Bra filmer som jag rekomenderar! :)                                                Bellas Betyg

·En kärlekshitoria(har dock bara sett den en gång), Grymt gullig film!      ♦♦♦◊ 3/4

·Hotet, Hämskt hur det faktiskt kan vara i verklighten,                               ΘΘΘø 3/4

det berör och man lever sig in i filmen på ett bra sätt!                                                

·Dagboken(The notebook), Oh, I just love it all det är allt jag har att säga!  ♥♥♥♥  4/4

·När mörkret faller Så fruktans värt hemsk, man lever sig in i filmen och
man känner verkligen hur det hugger till i hjärtat. Har nog inte gråtit så         ßßßß 4/4
mycket till en film som denna, eftersom att den är så grym(man blir arg
och så kommer alla känslor samtidigt).

·Fjortonsuger, Nog den bästa svenska ungdommsfilmen enligt mig.             ↑↑↑↑ 4/4

·Männ som hatar kvinnor & Flickan som lekte med elden,
Jävligt bra filmer säger jag..de är helt jag vet inte men de berör                    √√√√ 4/4
och man får sig en tanke ställare: Varför? (y)                    

                                                                                                                                
10 Andra bra filmer!
·
I taket lyser  stjärnorna, Sandor//slash//Ida, Wallander filmerna(inte de nya..där de pratar engelska), Eva och Adam filmerna,  Så som i himmlen, Underbara älskade, Step up 1 & 2, Mitt liv som hund, Hipp hipp hora coh Säg att du älskar mig.

Finns skjukt många fler. Godnatt.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?