♥♥♥fuck no.

2009-12-18, 21:26:55 / Kategori: Allmänt

Måste skriva av mig.

Jag hatar mig själv.

Ingen rolig dag idag..och jag tror att de här lovet kommer att suga
kuk.

Allt är faktiskt inte mitt fel vi har gjort fel båda två tycker jag...men jag känner mig ensam och lämnad. du kanske oxå känner så? jag behöver ju dig. vet fan ingenting längre, om jag änns visste nått från början.

livet kan fan dra åt helvete.

       ♥   
jag känner mig så ensam. ingen bryr sig om mig. fuck all, fuck you, fuck it, fucker, motherfucker.

           ♥   
jag hatar dig. förstår du det? nej det gör du inte. du förstår fan inget jävla piss och kommer heller aldrig förstå. det är för att du inte vill och för att du är feg. usch. hur kan du låta det vara såhär..låta det pågå. varför blev det så här? du är en svag människa. jag hatar dig för den du blivit. eller nej jag har nog alltid hatat dig. men oxå älskat dig. fast inte mycket nu och det är det eget fel. du väljer/ valde bort oss. du valde en annan och du gör det fortfarande. det gör ont i mitt hjärta. ont. det ska du veta. övergiven. det är nog känslan?. fuck you i don't want you in my life anymore. because it's just hurts and you don't se the problems. or i don't know..mabye you see the problems. shite the same you are not doing notthing anyways.

                 ♥    
nu ska jag se film, ensam. en kärlekshistoria. och drömma mig bort. till en annan värld. en värld som inte finns, där jag skulle vara lycklig & älskad. för jag är inte lycklig och inte älskad.



"Inget blir som det brukade vara".



isabella♥


denise fis :D

älskar dig syster!<3333333333333



2009-12-19, 15:15:10

b

love you to.



2009-12-22, 01:46:00 URL: http://februarikusinerna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?