hallelulija och hej :)))))♥

2009-12-05, 23:54:38 / Kategori: Allmänt
hejsan.

Först så möttes jag och vick typ vi videobutiken sen drog vi o åt pizza :) vi va typ där i mer i än timme, hehe :) Sen så smsade vicki med Tessa coh Anna så då kom först Tessa till pizzerian och vi mötte Anna och gick till Ica :p  sen gick vi hem till Frida :) DEt var rätt kul faktiskt..tokiga och roliga flickor dom här alltså! ;)

SEn vi kvart i tio så gick vi hem..och nu gör jag inte ett skit :P elller a lyssnar på musik. If we could party all night and slepp all day and throw our promlems away my life would be easy...min favvolåt just nu♥


har inga bilder för tillfället och min kamera har inget batteri och jag hittar inte min laddar grejs till den  :(((( bajs

puss & kram iaf...godnatt oxå :* 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?