Julafton avklarat! Nyår nästa!

2009-12-25, 21:06:49 / Kategori: Allmänt
Godkväll! :)

Idag så har vi varit och hälsat på Jims föräldrar i Hölö. Det var trevligt...vi åt julmat igen!, åt massa godis och kafe (y) hehe :) Vi kom hem runt halv åtta o kusinen skulle igentligen komma men så blev det int. Jag denise och kanske jenneifer drar ner på stan imorron och checkar mellandagsresan :D nån annan som ska shoppa lite? =) Ah jag måste iaf det! Julenshög punkt för oss fattiglappar! :D(ironi)

Ganska så trevligt vare oxå på julafton som firades hos moster i Gubbängen! Undrar hur det blir nästa år...hahah nej skämta! Inte ska man tänka på de nu inte ;D Men nu äre ju nyår som gäller! :) Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra men två altenativ iaf. 1. Fetsa,fira och ha kul med sosso och typ anna linnea(ida?, maria?) nått sånt. 2. sitta hemma och inte göra ett piss! :)(inte så kul men kanske...)

Ska ni göra på nyårsafton, festa? mysa? inget?  =)

Julgranen





Puss b.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?