Luacia tåg imorron :O :)

2009-12-10, 20:12:12 / Kategori: Allmänt
Hejsan :)

Idag så stannade jag kvar på skolan i tyvå timmar på skolan med william j, gustav och emil :)) haha det var trevligt, säger vi! Blev iaf klar med båda bilderna men är inte helt nöjd dock :/  eh vet inte vad det är med mig säger helta tiden dock och idag "matilda får spel!" xD hahahah :P alltså så konstiga ord jag avänder x) jaja..

imorron äre lucia tåg :) Det är då vi tjejer i nian som ska gå och vi ska sjunga nu tändas tusen juleljus, tänd ett ljus, Jag såg mamma kyssa tomten, Jingel bells..dom tror jag de va :) såå vi får hoppas att det går bra, hehe
Förresten ska jag vara Ängel med några andra flicks :D

                                                            (Y)


Puss!/ bella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?