natt blogg xd

2009-12-28, 03:52:26 / Kategori: Allmänt
halloj bebisar! :*

klockan är väldigt mycket och jag ska snart gå
och sova sängen :D men igår ( söndag ) gjorde jag inte
så mycket, var bara hemma med mamma, vi kollade på
massa filmer och senare gick vi och handla
lite kebab, HAHA vaar så himla sugen på det :$ värsta orgasm, nejnej
nu driver jag :*

men idag ( måndag ) ska jag åka till stan med mamma :D
ska försöka hitta klänning / kjol till nyår! för man måste ju vara lite
extra fin tycker jag :$ haha, får se om man hittar något annat bra för
det är ju mellandagsrea trots allt (y)

ska dra nu, puss på rumpan :**
slänger in två bilder på mig, från
idaag.



kyss & smek / jennifer


Isabelle

gaaah vad snyggt hår du har :o



2010-01-07, 15:56:47

montana

söt e du !



2010-01-09, 17:24:28 URL: http://paulinecristiano.blogg.se/

Jennifer J

hahah, nejdåå! :D



2010-01-11, 00:34:31 URL: http://februarikusinerna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?