puss påer!

2009-12-16, 23:25:04 / Kategori: Allmänt
Haalloooj på er!

ska bara skriva ett kort inlägg så ni vet att jag lever!
det är såhär under den senaste tiden har allt gått upp och ner.
lite problem i skolan & hemma.
men skit samma, hoppas ni mår bra där hemma? :D
det börjar det närma sig jul, känner mig lite småglad
att det bara är åtta dagar kvar till julafton :*
fick en tidigt julklapp av Isabelle, för hon åker ju utomlands
till Thailand imorgon, dumma henne! :oo jag vill oxåå.
men jag fick iallafall en klubba av henne, överlack ( asså naglelack )
och sen små nagel pärlor, vad man nu ska säga. men sätter på små pärlor,
så blir naglarna fina! :D ni får bild på det sen.
nu måste jag draa, duschaa och lite sånt.

ha det bra så länge :*


( min rööda julstjärna )


( lite snööö )  :D

/ puss jennifer ♥

Isabelle

GOD JUL JENNIFER :D nästa gång packar jag ner dig, det är så sjukt tråkigt att åka med föräldrar :(



2009-12-24, 02:13:11



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?