Är hos mami ;)

2009-09-25, 18:28:54 / Kategori: Allmänt

Hejsan hejsan bloggen :]

Jag är hemma hos mamma nu då och syrran hängde med oxå :) Stresig dag alltså må ja säga! Vaknade kl 9 idag fats jag igentligen skulle vakna kl 8...-.- han inte sminka mig innan jag sprang(ja det gjorde jag f*n :o)och inte han jag heller äta fukost...Not good! Sen så  missade jag ju självklart bussen oxå, hahah men fick skjus av Lena som tur var :D Kom faktiskt bara 5min försent *stolt*

En sak som jag faktiskt är nöjd över mig själv att jag fick 17/20p på A-delen på Matteprovet :DDD Brukar offtast få t.ex.7-10/20 :P  So I hope my daddy is proud of me =) hihhi :)

Första lektionen var svenska, lunch, sen bild och sist So :) gick 20 min ifrån so-lektionen pga. att jag skulle ta bussen till stationen;)

Helt ok dag faktsikt och måste säga att denna dag gått jäkligt fort :p nån annans dga som oxå gjort det? :)

Mamma och Jim har oxå fått en katt som heter Zilla. Dunder söt är den ju! fast sjukt blyg :O
Trevligt med en katt igen iaf..

Haha...jag sminkade mig på tåget från sthlm till S-tälje, som jag sa innan att jag inte hann sminka mig! Och guud vad folk ska glo alltså x) Densie tycker ju liksom att jag glor mkt på folk, haha! Men men I DON'T CARE  :)

Nu ska jag nog kolla på ett AA avsnitt som jag missade i tisdags och sen lyssna på musik och sådär :) Ska alla andra gör då?


Skriver mera senare!

Se ya, xoxo B ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?