Ett bra tag sen..

2009-09-11, 20:13:27 / Kategori: Allmänt
Hejsan det vare tt tag sen kan man ju säga... :p Förlåt för det.

Men har inte alla haft så kmt tid liksom skola och allt..=) Men ska försöka när jag får tid över! ingen satsar blogg direkt, hehe :)

Men hur mår alla? Själv mår jag helt ok..upp och ner ibland but thats life!? =)
Ibland kan jag verkligen hata livet...man blir trött på som många männiksor..t.ex. dom som sviker, snackar skit. Men thats lifet too! =p

Imorron är det kulturnatten! härligt ska det bli..hoppas jag åtminstånde! Åker troligt vis in med syrran först och träffar all andra där i Uppsala. Och jag och Elvira ska ragga på killar =D fråga om varenda snygg kille om deras nummer, hhaha...fast ve

Har åkt kryssning till Tallin, Estland med min mamma och hennes kille :) från söndagen till tisdagen den här veckan! Det var igentigen rätt trevlig med det var lite problems där..om man nu säger så. Inte lika kul de..men men :) Lite biler kommer snart! 


Kyss /Bella

Haha lite mongo bild men whatever! =D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?