freedag och studiedag.

2009-09-25, 21:07:55 / Kategori: Allmänt
Hej  käära bloggläsare! (:


shiit, vad veckan går fort asså. redan fredag :o
men idag var det studiedag
och det är rätt najs!
jag vaknade runt klockan elva idag.
var fett trött, låg bara ner i soffan och kollade på tv.
sen efter en timme typ gick jag upp duschade och gjorde mig i ordning!
efter jag var klar skrev jag ett sms till Linda och frågade iaf hon ville träffas idag,
och det ville hoon! :D så hon slutade skolan kvar över två, så
jag gick till bussen typ tio i två och åkte till hennes skola
som ligger i geneta ( wasaskolan ).
ahh var typ fett nervös? varför vet jag inte, haha men jo
skulle träffa henne för föörsta gången (: börja lixom prata med
henne genom internet (A) såå busig jag är :D
såå kom jag till hennes skola och magen pirrade, sen kom hon
springande emot mig och kramade mig! :D åhå, mysigt.
hon var faktiskt kortare än mig, och fett söt :* älskar henne!
men sen hälsade jag på min andra polare Mirandra, som oxå
går i samma skola :) mysmys :*
efter Linda slutade så drog vi till stan en stund men hennes polare Bella, så vi gick bara
runt och kollade på saker. aah sen typ drog vi till geneta igen, och gjorde typ inget? hahah
klockan vart runt halv fem, och skulle dra hem och äta och så ..
gick av bussen och mötte mamma vid affären för och handla
lite gottgott till ikväll! :D
kom hem, kollade på tv i typ tio min sen gick jag in
på mitt rum och dunkade musik på höögsta volym
och skrev lite på min berättelse i svenskan som vi ska
ha högläsning nästa vecka på! :oo

haha, jaja det var min dag ! :D


/ kyss & smek Jennifer <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?