hejsan, det är onsdag ;s

2009-09-30, 15:53:08 / Kategori: Isabella Tipsar !
Hej hej på er som läser :)
Jag vill bara tipsa er om http://minneavtherese.blogg.se, där skriver thereses kompisar om hur det känner och hur therese var som kompis :) Så tar er tid till att läsa lite där för detär ju en viktig del av livet!
Tyker verkligen att tjejerna som driver denna blogg är starka och så, therese var nog väldigt lad för att hon hade såna äkta vänner. Många av de skaerna som de skriver om och så stämmer helt in.

Therese har det jättebra i himmelen tror jag! rip. <3


Sedan skulle jag oxå berätta att jag har tappat bort mina nycklar så då när igen har varit hemma så har jag klättrat upp in genom fönstret på andra våningen x) haha jag ät lite tokig ibland :)
och nu så sitter jag här och har toastat några mackor och ska se vilken tid jag ska gå till kyrkan :)

Ja .. :) jag ska gå till kyrkan för att det är återträff med konfagruppen och det ska bjdas på mat, hehe! Äsh det blir nog toppen i kyken :]]


puuss påer :* / Bella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?