Hola hola =)

2009-09-21, 17:10:18 / Kategori: Allmänt
Hola =) ( hej på spanska)

jag kan faktiskt spanska och jag har valt franska som språkval i skolan...hm kanske lite konstigt? ehe jo men förut när jag var mindre så skämdes jag typ för att jagkunde ett annant språk.konstigt nog, för det är ju asbra och kunna flera språk! =) Ångra faktiskt lite varför jag valde franska..men min kusiner pratat ju oxå franska, dom bor i Schweitz :p

Idag hade vi långdag i skolan så kom hem för mindre än en timme sedan... Vi hade hemkunskap sista lektionen :) Jag och Madelen gjorde skitgod kyckling med Bonjour cremé, delicious!
Det var typ bara Cremé Bounjour- Vitlök och örter, cremé freshe, salt & peppar+om man vill kan man har matlagninggrädde så att et blir lite mera "såsigt" =) och så steker man kyckling kuberna(man skär dom till kuber) och häller ner creméerna och så...sen så kokar man "bandpasta" till de och så gjorde vi stktabröd =) Testa det du oxå!

(MADELENS MAMMAS RECEPT ;) )

Tycker ärligt att livet är ganska surt just nu..vem fan ska man lita på..och det gäller inte bara kompisarna. Guud..tänkt om man skulle kunna sov i typ en hel vecka och bara skit i allt och alla =) Då skulle jag vara lycklig! Men men det är väl så att livet ska vara jäkligt hårt ibland..bajs på det =(

Hoppas att alla andra mår bra iaf!=)


Chao y besitos(pussar), Bellobajs :* ...?kommentera lite tack om ni kickar in annans blir jag ledsen ju... :}<33

Denise

syster yster du kan inte PRATA spanska, nu ljuger du väl liite? xD :*



2009-09-21, 19:31:20 URL: http://deniseduran.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?