onsdaag

2009-09-30, 22:32:01 / Kategori: Allmänt
hallååååååååå alla! ;D


idag vaknade jag klockan 07.25 och skulle egenligen vakna klockan
06.00 men min mobil var fett cp. var fett trött också men
jag gick upp ur sängen och åt frukost, det
fick bara bli en macka för hade ganska bråttom
och göra i ordning mig. såå jag sminkade mig och
plattade håret, sen vart klockan mycket och det var dags att
gå emot bussen! det var kallt ute som in i helvete och frös ihjäl
mig.

skolan började kl. 08.15 och slutade 13.30.
allt gick braa idag, hade inte så värst många lektioner
och det var mest lugnt :) sen efter skolan drog jag, melissa
och isabelle till oxbacksskolan för och hämta melissas kusin :*
såå söt han var! :o efter det drog jag och min kompis isabelle
till stan en stund och sen tog vi halv tre bussen hem :D <3

min dag det, vi hörs :*<3
några bilder kmr.


tjocktröja - bikbok ( köpte den igår )





fåret ture ( isabelles ) min gubbe? haha
bild ifrån syslöjden (a) våra maskotar.



jag - orkade inte stå när vi väntade på bussen, så
satt mig ner :*




/ puss jennifer <3







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?