rip♥

2009-09-02, 20:41:36 / Kategori: Allmänt
Rip

Det var tre år sedan min farfar gick bort i prostata cancer...tycker att man borde sötja sånt här. t.e. bröst cancer :) Träffade min farafar inte allas ofta..under hela den tid han levde så träffade jag han nog bara 3gånger i längre perioder. Väldigt tråkigt faktiskt :( Nån annan som har en släkting lr nära person som gått bort på det här viset?

En gång när jag va typ 1-2 år var vi i Schweiz och hälsade på farföräldrar, sen  typ när jag var 4-3 så vann dom 2 milljoner pesos(?) iaf motsvara typ 1 miljon svenska kronor. Så då kom till Sverige och hälsade på i "byn" vi då bodde i, Järna :) sen senare efter att min föräldrat skillt sig så åkte vi till Chile, jag var då ca 5-6 år gammal :D förste gången i hela mitt liv som jag flög flygplan & åkte till ett annat land! Häftigt var det :), fast tråkigt nog så kmr jag nästan inte ihåg något därifrån..:p

Jaja..du har säkert ett bra liv där uppe farafar...bara synd om farmor att hon ska vara själv.

Te queiro mucho tata floro, besitos de isabella.


Puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?