Dub-I-Dub

2010-08-04, 19:00:57 / Kategori: Isabella Duran
Tjaaa bloggis :)♥

Har inte haft tillgång till data mer än på mobilen så har inte kunnant skrivit nått alls. råka ha sönder datan xd men vi får en ny i september iaf och ja jag får klara mig :)

blev en helg hemma hos sosso för två vekor sen..jätteroligt! och sen örskär till Linns land i en vecka med Lovisa, jätteroligt det med :D Sen har jag bara varit hemma och tråkat :p


Nu är jag hemma hos min kära moster och idag har vi gått lite på stan o i Farsta Centrum.. :) Blev ett par "vanliga" skor, svarta casual. Tog en dusch för en stund sen och idag blev det en slapp dag!
Imorgon blir det att åka in till stan snabbt och fixa lite och sen ska moster fixa mina ögonbryn+klippa håret :D 

Åå på fredag åker jag till turkland, såååååååååååå jävla skönt det ska bli! :'D

Lite intressanta saker..host..


I'm not your princess, isabella


Sara;

ni är sämst på att blogga, skriver ju aldrig. speciellt inte jennifer. palla att hon ska vara med och blogga om hon aldrig uppdaterar :S



2010-08-13, 21:34:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?