Summertime is over

2010-08-28, 17:15:02 / Kategori: Isabella Duran
Hejsan :) Nu är sommarlovet slut eller ah för en vecka sen, men för vissa kanske två eller till och med tre veckor sen kanske?:o Sommarlovet vart väl inte direkt så jag hade förväntat mig det men det var iaf ett ganska bra men känslosamt sommarlov.. :) Hoppas att alla andra haft ett bra sommarlov oxå!

Nu har jag dårå gått i skolan i en vecka och det känns rätt bra och alla klasskompisar verkar snälla och så :) Så det blir nog bra! Igår fyllde min syster Denise 19år så Grattis till henne :D Hon kom hem hit till mamma idag så vi har ätit lite mat och fikat :) Juuste kom ju hem från Turkiet den 22:a och jag har haft det trevligt så inte var det speciellt kul att komma hem till "the real life" fyllt med problem och sådant ..:/ Men sånt är livet och jag ska försöka att spara pengar så att jag kan åka dit nästa år och typ kanske med nån kompis eller så! :)

Har fått en ny mobil oxå och så hämtade vi en ny data, lifes goes on! Bye!

Jag visste det från början, isabella.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?