all have is my self- but i nee you

2010-12-09, 20:28:34 / Kategori: Isabella Duran
känner mig tom, ensam, övergiven, förväntansfull, stressad, ledsen, trött, mätt, olycklig..ja jag vet inte!
vill bara utomlands just nu skulle vara så chill liksom :) meen om det blir av att jag åker själv med nån vän..om nån får. då blir det  nästa år, typ sommaren 11!  för den ska bli bäääääst, det ska jag fan se till det här året ingen ska få förstöra.
cirka 1.200 för en resa och sen så behöver man kanske 1000 för fick pengar, orka handla grejer eller äta liksom haha :) och sen kan man väl boka hotell där eller motell/vandrarhem eller varför inte tälta då då?
bra att man kan kolla facebook's vännernas musiklistor tycker jag!
kiss, puss och besos



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?