För dig ska jag göra det tusen ggr..

2010-12-26, 02:20:24 / Kategori: Isabella Duran
..OM!
känns för konstigt ibland, du vet inte hur stor saknaden är, ett hål i mitt hjärta- som inte ska vara där, jag vet att jag gör fel och de väldigt ofta men jag hoppas att jag lär mig av dom, för det är ju det man gör, jag vill känna mig älskad att nån älskar mig, sådär på riktigt inte familje kärlek, tänker mycket på hur det kommer vara o bli när jag skaffar familj, vas jag ska syssla med i framtiden och hur allt kommer att förändras, för tiderna förändras ju! Och vet du allt det här skrämer mig faktsikt, helt ätligt och döden den oxå. men allt har nån mening, ellehur? det tror jag faktiskt.
Facebook status och här utelämnar jag mig själv lite; allt går så fort och ibland för fort, allt är förendrat. tyckte nyss att det kändes som att det va nyår.. den minns vi iaf lite av tjejer?bästaste tjejerna var jag med då<3 men nu är vi där igen, snart. då hoppas jag att det inte blir som förra utan att det blir ett bra avslut & en skitbra början! lite tankar bara. sovaa nu puss

har varit en bra lördag faktiskt..tack för det! ♥ men har dock blivit förkyld. men jag hoppas att den går bort, kila fort som den kom! ögonen orkar inte hållas öpnna mer och det är en dag imrgon oxå! godnatt, isabella.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?