somebody?

2010-12-13, 21:10:13 / Kategori: Isabella Duran
du vet ingenting om mig och jag vet ingenting om dig. det säger vi, bäst så.
jaha vart ska man börja? :)
det var en gång... njaa, i helgen vart det ju att syster yster kom hit, i skolan hade vi åkt skdirskor haha och jag ramla lite :( :P på kvällen träffade vi jennifer och dennis en stund :) mysigt och snacka massa, men denise snacka nog mest ahah! yes, sen blev det lördag och massa bak! :) det blev lussebullar, lussekatter, ischoklad..ja och sen knäcken blev det på söndagen.
Men tillbaka till lördag, då blev det lite partaj med angelina och hennes kompis malin-hemma hos malin, asskön lägenhet och människor :) det va roligt att komma bort!
På söndagen blev det verkligen en slapp-dag, tittade på två filmer. Flyga drake och Pojken i randig pyjamas, bra filmer alltså heltklart :) Idag har dte avrit ganska så stressigt i skolan, lucia och sen massa med modevisningen som är imorgon. tur att den är över snart iaf. tagga till 100, hm haha!
Nu så blir det iaf sängen, först av med sminket bara sen bara bort i drömmarnas land..
du fattar inte att det gör ont, det gör ont i mig för allt. ingen. isabella





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?