Man väcker en ångest när man släcker en annan!

2010-12-30, 02:33:21 / Kategori: Isabella Duran
Nu är det bara två dagar kvar till nyår fast igentligen 1! heeelt jävla sjukt alltså.

Igår blev det bio på Heron city med angelina och hennes kompis erika :) det var trevligt o jag skratta väldigt mycket o slutet av trötthet! MMen filmen som vi såg, Esay A va ganska så bra och va liksom kul att gå på bio :)
Idag har jag träffat bästa tjejerna, sara, emelie & linda :D det var trevligt köpte dock ingenting, vi gick runt på stan o käkade på mcdonalds! sen åkte vi hem till lindi och flumma lite....................kände mig som 10 år igen. hehe mys!
Och nu sitter jag här i min ensamhet, som vanligt ;) men ska nog ta och sova strax men imorgon blir det att vkna i rimlig tid, fixa och rensa ibland min kläder och sen kaanske ta en runda på stan :') softdag!
När jag går där ifrån utan ett ord, så vet vi båda två. Isabella





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?