bäästa dagen! :$

2010-02-21, 19:04:28 / Kategori:
HEEEJ SÖÖTNUUSAR! :DD

idag vaknade jag av att jag fick ett sms av Dennis
och han skrev att jag skulle vakna ._. men såklart hade jag
somnat på min mobil igår kväll, så kände hur hela jag vibrera imorse :o
HAHA! jag vakna runt klockan nio, var väldigt seg och trött.
sen åt jag en macka till frukost, tittade på tv en stund och sedan fixade i
ordning mig för jag skulle dra till centralen och möta upp Amanda, Daniel & Dennis :D
ja klockan vart typ halv tolv när jag kom dit, haha sen drog vi hem till min sockersöta
Amanda och vi bara satt i hennes rum och prata en massa & hade roligt!

och tiiden bara flög iväg och det var dags att Dennis & Daniel skulle åka hem,
för dom var tvugna och ta kvart i fyra tåget (:
men så pussa jag Dennis och sa hejdå . ååh, saknar honom redan!

JAA, för ni som inte vet är det bästa dagen idag för jag blev tillsammans
med bästa Dennis & han är helt underbar pojkvän :*


det var det, och tack för allt i helgen. den var helt bäst
och hade väldigt roligt! det MÅÅSTE vi göra om någongång :)


( jag & dennis , håller hand ♥ )


( suddig bild, men daniel & amanda :D )


( & en jennifer )


/ pöss pöss, JENNIFER JAKOBSEN ♥








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?