jööööö!

2010-02-11, 21:56:56 / Kategori:
hejminasmåkakor! :D

idag började jag skolan klockan nio, för vi hade nationella prov
och det gick nog braa! :D vi sluta skolan runt klockan tjugo i tolv,
sen åkte jag med isabelle hem och vi tog det mest lugnt &
hade ganska roligt :D
som man alltid har med min bumbibjöörn!
sen senare åkte vi till tunaa, där hon skulle sjunga
i kören :D ( för er som är tröga, så sjunger isabelle i köör )
det var mycket vackert! hahah :*
men nu ska lilla jennifer dra och badaa och fixa lite saker,
vi hörs kära läsare !? (:

IMORGON ÄR DET FREDAAG
! puss på det <3

( nu kmr några bilder från skuulaan
& dom är tagna i veckan
)


isabelle & jag , bjuuder!

miki & marino ! fråga mig inte vad dom gör :D

mitt fina halsband!

isabelle!

sist men inte minst, jag! :D


/ kyss & smek jennifer.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?