ögongodis..ja det äre! :o

2010-02-07, 14:03:10 / Kategori: Isabella Duran
Rubriken säger ju allt! Men iaf kollar runt lite på nätet =)

Ett måste för mig att ha till våren! =)




Vill ha typ ljusros klnning antligen rommar grej, alltås bara ett "band" på ena armen eller utan band :) Inte över knäna dock!
 Och självklart vill jag att kilen ska ha samma färg på slipsen som p min klänning..fast behöver inte vara ..men jag tror det blir finast så...=)
 så sööt
   Söt i bak..det skulle jag vilja ha=)

 Sjukt fina skor...varför inte svarta... :) i want them any way!


Sedan de grejer som är "nya" köpta för nått tag sen =p




Kjol-Bik bok, stövlar-coop, skärp-Indiska & bok-Pocket shop!

och läste oxå ut Snabba cash i fredags! dååligt slut så jag hoppas verkligen att det kommer fler filmer/böcker?...som jag hört! =)

Have a good day people  ^^

/isabella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?