rubriksööt !? :D

2010-02-20, 22:48:20 / Kategori:
halloooooojpåallaaaadärhemma! :DD

nu är det såhär att jennifer jakobsen är tillbaka i bloggen
igeen, och jag vet att ni har saknat mig? ;) HAHAH!

men nu har det hänt ganska mycket under dom här " senaste veckorna "
jag inte har bloggat som ni förstår (:

jag har :

♥ varit i skolan.
♥ vart sjuk i en, två dagar.
♥ varit hemma hos Isabelle & följt med henne på kören.
♥ teater med skolan, om kärlek & sex!? RUULIG :D
♥ haft nationella prov i svenska!
♥ stockholm & bio med syster Emelie. vi såg, det regnar köttbullar :D
♥ träffat min kompis Angelina.
♥ har varit i järna med Amanda två gånger och träffade
Dennis & Daniel <3

det finns säkert fler saker, som jag inte kommer på
just nu :D haha!

jaja, snart ska väl lilla jennifer sova säng och så
men jag skriver imorgon :*

föresten ! fyller 16 år om sex dagar :)

/ puss jennifer





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?