spooortloov (:

2010-02-27, 13:25:14 / Kategori:
SHULULLULULU SÖTNOSAR! :D

vakna för undefär två timmar sen, jag har hunnit och
äta frukost, duscha, platta håret, packat väskan ( lite ) haha, sen
sminkat mig :)
jadu, finns inte så mycket och skriva förutom att jag ska
sova hemma hos min pojkvän idag, äta tacos, kolla på film och ha väldigt
roligt & mysigt :*

justee, angående igår så fyllde jag år för ni som inte vet xd
jag var på stan med mamma och vi skulle äta ute,
men vi hitta inte väärsta ( lyx ) resturangen :D
så det fick bli tacoobar! och det var väldigt gott och jag & mamma
kom hem mätta iallafall :> sen fick jag en ny pyjamas, smink av
bäästa mamma när vi var på stan. men ska också snart få
en ny digitalkamera + jacka, så det blir nog bra!
jag var väldigt nöjd med min dag igår, och somnade
ganskla tidigt :$ haha.

ha det så bra sötnosar, ska dra till bussen snart!


/ puss puss jennifer



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?