Yeah, det går nog ska du se :)

2010-02-16, 18:41:20 / Kategori: Isabella Duran
hejsan...nu sitter jag här med en godispåse och små deppar. näe sånt gillar vi inte!

Men ibland måste man npg stanna upp och tänka ibland, och verkligen tänka till. Ändra på sina vanor i sitt sätt att tänka, känna och göra. Idag har jag tänkt ganska mycket och det har varit som en liten "befrielse" och lätta lite på det tunga som man bär inom bords.

Iallafall så idag vare rätt c h i l l is kolan =) Och sista lektionen hade halva klassen Biologi-prov och jag gjorde det idag istället för imorgon "då har man det gjort" liksom..hehe :]]
Hoppas ni alla oxå har haft en bra dag!

Jaja nu ska jag iaf snart ta o skriva ut lite grejer ifrån datan, No-Astronomi och ta med de till skolan imorron. SEn ska jag leta upp lite faktaabout FN :( :)fast ne..det är faktiskt interessant!

Yees så ligger det till, men har en fortsatt bra dag everybody.
I will be back tomorrow...i think ;)

KYSS /B



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?