17 januari.

2010-01-17, 17:15:38 / Kategori: Allmänt
hejsanminabebisar!

i helgen har jag inte gjort så värst mycket.
igår hade jag lördagsmys med mamma, vi åt god
mat och kollade på tv (: det var mys, för det händer inte
så ofta, hah.
sen idag vakna jag ganska sent, runt klockan tolv :$
yes, jag är tyvärr en riktig sömntuta :D haha
men annars idag har jag bara tagit det lugnt hemma och så,
ska nog ta och bada, fixa mina naglar sen (:
imrogon blir det att gå till skolan.

men puss påer,
skriver kanske senare! :D


/  kraam jennifer


b

haha! du kan ju bara hålla käften din fula fiskfitta. varför läste du ens mitt inlägg om du tycker att min blogg suger så jävla mycket? jävligt mycket bullshit fjortisjävel. så har du inget vettigt att säga så kan du sluta kommentera min "dåliga" blogg ;)



2010-01-18, 16:40:43 URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?