Snabba cash?

2010-01-18, 21:08:37 / Kategori: Isabella Duran
Hej  hej till mig själv och er andra som nu läser. Bekanta eller veänner whatever! :)
Ska snabbt skriva om helgens dagar o lite sånt :)

I fredags så blev jag bjuden hem till min underbara vän Linn Ah(Eriksson oxå ämligen hihi;)) och där befann sig redan sosso/ sofia eller oxå känd under namnet porrisen :') o Anno(Tryblom..same here deux Annas) Sedan efter en stund så kom Maria och Raner..Sofia i förnam här oxå :) Sen kom Linnea. Ajaa sen så blev det att ringa pappa och hem å äta och blabla. Sen kom jag tbx och då hade Johan Och Gustav(f) kommit o sing sataren hade dragit igång. SEn blev dte i inprencip att sjunga halsen av sig o dansa häcken av sig. sossisen iaf :D

Lööördag blev det upptala! "Middag"med Linn på en Tahi resturang och sedan bio med linn & Linnea. Ande det bev luftslottet som spränngdes. Yey, skjuktbraa! :) Den första och sista filmen är bäst :) Nån annan som har kollat på dom? =) Om inte, do it do it! I really mean it ;)

Sen vart det sööööndag >< började jag morgonen med att fixa min garderob >< puh! jobigt må jag säga alltså :O Sen uppsala igen' för att följa med pappa o handla :] 

Och nu äre ju Måndag och har haft långdag idag..fyfan säger jag bara :( jaja får väl bara kämpa..o ja tror jag spyr på nationella proven..nej eh inte so värst jobbigt i think =) kämpa kämpa!


Aja nu ska jag ortsätta att läsa på boken Snabba Cash Av Jens Lapidus! går på bio nu ju som nog alla vi det här laget borde veta ;) And yes i will see that movie :)


Tja tja vi hörs!

Pussen.
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?