But the party don't stop, no...the party don't start 'til I walk in!

2010-01-05, 00:25:57 / Kategori: Allmänt

Hejsan! Några dagar sen!

Nyårsafton va helt ok alltså :)) Först blev vi bjudna över till grannen x) sen så fortsatte vi hem till Anna! :) knas knas! men funny bunny ;) Måste bli nått mera festligt ;) ehe ramla oxå några gnger men gick bra, haha :))))

Imorron så typ flyttar jag till Södertälje hem till mammsen och Jimpa. orkar inte edm skiten längre...så tyvärr tvingas jag nu flytta. synd! men men ska typ börja i kusinens skola :] sen så vette fan hure blir med gymnasieum...får se om jag får ett boende på ett elevhem i Uppsala. Hoppas på det iaf! :)

Annars äre väl hyffsat får man väl ändå säga :) förutom att detta år inte började så värst braa...jaja inte deppa nu. Tänk aframåt! =)


Men nu ska jag snart hopp i säng...flir tidig uppstigning tomorrow! :)

Puss och kram MVH isabella =)

Picts' ;*





Innan sosso kom<3



Flumm jag och nic :)<3


Sötnosarna sosso och nic :)<3


Shake it girls! :)<3


hahah me and sosso sötis :)<3


Snyggt nicole och anna :D<3


Go anna! Go! haha :)<3


Linnea! :)<3

Liiite flumma & roliga bilder på nyårsgänget! x) pussen!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?