föörlåt sötnosar.

2010-01-22, 23:45:38 / Kategori: Allmänt
HEEJPÅÅEERBABEEES

förlåt att jag inte skrivit på ett tag ..
men som sagt
har det hänt lite saker på sistonde.
jag har varit sjuk och hemma ifrån skolan, sen åkte jag
och mamma till vårdcentralen i onsdags för och kolla min
nacke. jag hade/ har något fel på den, kunde inte röra den alls och
bara gräät av smärta, och kunde inte sova dagen innan.
men sen kom jag dit, dom kolla tempen på mig,
kände på min nacke & sen fick jag ta stick i fingret som jag HAATAR! :oo
men sen visade det sig att jag fått nackspärr -.-
åh det gör så himlans ont :(
jaja, i helgen vet jag inte vad som händer det blir väl mest och
ta det lugnt.
men hoppas ni får en trevlig helg :* <3

/ puss puss jennifer



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?