hos mormor!

2010-01-30, 19:09:16 / Kategori: Allmänt
hejsanbloggen!

det var länge sen jag eller min kusin uppdatera bloggen,
men medans jag nu sitter vid datan så tänkte jag skriva lite kort :)

i veckan har jag haft ganska fullt upp och knappt suttit vid datan,
gått i skolan o sånt skit :d
aha men iallafall, idag åkte jag hem till min underbara mormor och
kommer åka hem imorgon kväll ungefär. men det är skönt
o komma bort lite ibland, och speciellt att åka till mormor
för man kan prata om allt med henne typ (: och sen är det
alltid roligt att åka hit :D haha.
men senare blire att testa någon vibrerande sak ifrån tv shop (y)
en såndär man har runt magen!? HAHAA, och så blire väl
lite mys med mormor & morfar sen, tummen upp för det :*

men vi höres sötnosar, puss
eran alldeles egna / JENNIFER







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?