jaa... ännu en dag, som kräver energi! =)

2010-01-16, 14:05:15 / Kategori: Isabella Duran
Hello! =)♥

Var hos min sötaflcikvän igår och där va lite folk! Vi sjöng som galningar och dansade som galningar oxå! fast Soso älsklingen slog nog alla iaf! ;)<3 ja sen satte vi på en film..men jag han typ bara se 10min om ens det? =) Men men fler sånna här kv'llar vill vi ha, yes you herd it! ;) Bilder kommer senare

Och idag känner jag för att gå på bio men om det icke blir av så vill jag gör nått annat flummigt, kul och trevligt! jaja får se hur agen och kvällen blir. Hittils har jag bara klätt mig och hjälpt pappa o frostat av fysen :) yes im a goodgirl!

Men vi hörs kära vänner, bekanta och utomstående(?) hahah puss!

b



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?