jaapp.

2010-01-05, 01:57:44 / Kategori: Allmänt
hejochbajspåalltibland!

dom här senaste dagarna har väl varit både bra
och dåligare rättaresagt ..
i helgen träffa jag pappsen och det var ruligt, vi
åkte upp till Nyköping i lördags och försökte hitta en ny
vinter jacka till mig som vi inte hitta! :( istället fick jag en ny, vaarm
halsduk som jag alltid velat ha, den är så myysig :D sen sov jag över där
till söndags, så jag har inte hunnit och blogga tyvärr.
men i så i söndags så åkte vi till barkaby handelsplats, shiit
snacka om mycket aaffärer dom har där men hitta ingen jacka där heller.
buhuu! sen åkte jag hem till pappa och åt hans goda pannbiffar och potatismos. senare runt kl sjuu körde han hem mig och typ tog ett varmt bad, satt lite vid datan & somna
senare.

idaag då, så sov jag ganskaa länge. haha x'd sen runt klockan tre, tror jag den var
så drog jag till stan i södertälje för och träffa angelina. vi gick runt kolla i affärer
och prata bara. sen hämta pappa upp mig och körde mig hem :D<3
(idag) kommer isabella min kusin, att flytta till södertälje för hon
har det inte så bra hemma hos sin pappa.. men hon kanske ska börja
i min skola :o man får alltid hoppas.
det var det.

HEJDÅÅÅ BABES!



/ puss jeeenka.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?