Jag har varit där förut så jag är inte rädd. Nej jag är inte rädd.

2010-01-12, 13:40:21 / Kategori: Allmänt
-Nej jag är inte rädd!

Hej. Godagens :)

Hemma hos pappa nudå, var med pappa på jobbet igår då. Vi var och käkade i Kungshallen...det blev en kebbabrulle...bara för att jag inte hela tiden vill ta tacos x) Tacos kan man ju göra hemma ;)

oron är ju typ över nu men ändå. Tänker jävligt mkt på fratiden och vad som häner och hur det blir till Hösen.
Som sagt så året 2010 fick sig inte ett så brastart. Hade hoppats på det men det är ju som vanligt.

_____________________________________________________________________________________________

Usch vad jag hatar dig. usch. Jag kna ite gör nått åt det förlåt men jag gillar varken hur du nu är som perso och hur du beter dig.

Hatar att bli sviken. Speciellt av er. Ni vet ite hur det känns. Tungt som fan...



B♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?