miss you!

2010-01-06, 01:23:39 / Kategori:

( isabelle min björn! )                                             ( jaaaaaag, HAHAHHA sexiiig )

( vi tsm, är dom bästa <3 )


älskar Isabelle Kjellströöm! I ♥  J = livet ut :$

och sen ville jag bara säga att jag saknar min bumbiiibjörn Isabelle messt!
av allt. tänker på dig varje dag som gått och önskar jag kunde följt med.
vi har varit ifrån varandra så länge nu hela lovet
tyväärrr, och klarar inte av det mer längre :(
KOOOOOOOOM HEEEM IFRÅN THAILAND NUNUNUNNUNU!

smsaa mig så fort du är hemma & ser det här!
älskaar dig bellis meest, min sööta bjöörn! :* ♥

/ puss jennifer

Isabelle

JAG ÄR HEMMA NU JU BABE! har saknat dig så grymt mycket också :( vi måste träffas någon dag nu innan skolan börjar



2010-01-07, 15:51:34

Isabelle

och jag måste bara fråga... vadå björn!? hahah



2010-01-07, 15:53:23

Jennifer J

saknaaat dig messt! :D hahah ahh du är min bjöörn :o<3



2010-01-11, 00:35:53 URL: http://f



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?