rubriksööt!

2010-01-13, 03:14:39 / Kategori:
hejsanallasötnosardärute!

jag hoppas att ni mår bra iallafall, för det
gör jag :) haha.
igår ( tisdag ) börja skolan och jag försoov mig som
vanligt till föörsta lektionen x) typiskt mig asså, aah
iallafallf, sen fick jag träffa min bumbiibjööörn Isabelle
som jag saknat  :D haha, men nu är hon är sjuuk den stackarn :/ krya på dig
gummaan lilla!
det var kul och få träffa dom flesta igen i skolan :*
vi slutade skolan klockan 15.20 idag ungefär . så jag gick till centarlen, vänta på bussen
i 5 - 10 minuter, men prata med mamma på telefonen så länge :)
annars har jag inte gjort så himla mycket idag än och nörda the sims 2 :$ hihih.
& imorgon ska jag till tandläkaren klockan elvaa, så får hoppas att det går bra och
efter det går jag väl till skolan ..





ha det så bra, era nötter!
/ puss jennifer




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?