skäärholmeen

2010-01-07, 02:30:08 / Kategori:
hallojallakokosnötter!

igåår har jennifer och isabella åkt till skäärholmen
och lekt i affärerna :DD jag köpte ett par svartaa leggins
för 99 kr på cubuus! myckeet bra, hah sen försökte vi leta efter
en jacka men hitta ingen :( buuhu, det finns fan bara skidjackor och
det vill inte jag ha, såå daah xd isabella hitta ingenting heller, men vi försökte
leta efter guld nagelack men hitta inget. höhö.
sen drog vi till donken och ååt, MUUMS! vi satt där åt & snackade lite angående
fredaag (y) ahha. efter det gick vi runt & kolla lite mer, sedaan drog vi hemmåt!
mysmys.


idaag senare, drar vi kusinerna till stan i slöddertälje och glor
sen handlar lite till fredaaaaaaaaaaaag! :D hahah puss på det, vi
hörs!

mongo bilder kommer från igår (skärholmen)
fast me bilder kmr någon annan dag ifrån isabellas kamera.


( påväg till skäärholmen )

( sms nörden bellaa! :D )

( mycket sexiga )

( mkt snyggaa :D )

( flumm? haha jag mongo )

( jaag! mitt ögaa cp HAHAH )

( gulligt, )

SLUTTTT, / pusss jennifer


isabella vem annars liksom :D

hörrryu fiiiiiiiiint, mycket fiiint må jag säga :]



pussen



2010-01-07, 11:41:17 URL: http://februarikusinerna.blogg.se/

martina

hahhahah var det du som kallade rebecca ful? har du sett dej själv? :O



2010-01-18, 17:15:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?