Underbart säger vi!

2010-01-30, 19:49:26 / Kategori: Isabella Duran
Hej bloggen! hehe

I torsdags blev det en sväng in till Uppsala på ett möte och sen en kort runda på stan. Fick med mig hem en kjol från Bikbok, ett skärp frå Indiska och tredje Twilight boken från Pocket shop hahahaa! najs najs.

SEn blev det helg och jag o syrran åkte till moster och där va det party haha nej men tantparty x') hur som haver var det ändå trevligt, åt massa plockmat, nötter, godic & drack coola fick det bli för mig som inte får dricka alkohol :D hihih...

Och idag så åkte vi till mamma dårå..och amerikanrana är ju oxå på besök så et var trevligt att få träffa dom :)
men sen åkte de hem. så nu sitter jag iaf här vi datan :p ska stänga av den snart och mysa ner mig i soffan framför en film med syster? typ ja.. =)<3

nästa helg blir det aids! o party hoppas jag på oxå, hoho :))

jaja ha en fortsatt bra kväll alla människor!

is-bella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?