Dance all night don't stop the music, i like

2010-06-27, 11:10:40 / Kategori: Isabella Duran
Hello :))


Midsommarafton var mysig ute på landet med sosso typ hela hennes släkt :) Vi glömde förstås att lägga 7 olika soters blommor under kudden (man ska ju då klättra över sju järsgårdar(?) och ta en blomma ifrån varje)..jaja jag får vänta ett år till och se vem jag ska gifta mig med haha :)

Men nu är det inte lika kul :/ Har förstås blivit förkyld igen, blev det dock på fkvällen på midsommara.   :(
Så jag åkte hem igår och nu liger jag här i sängen snorig och dan..jättekul! *host*
Mamma och Jim åkte nyss och ska sola och bada?, så jag är själv :( Ska se på film och läsa klart(:o) Ljudet av ditt hjärta!
PS. jag är inte värsta twilight nörden, jag känner bara två..haha DS.

yes, å sen så ska min syster sofia komma hit och hälsa på lite :D:D

vi hörs, puss.

 Så fin bild.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?