Förkyld, uscha buscha :(

2010-06-18, 00:17:18 / Kategori: Isabella Duran
Usch, är förkyld men jag hoppas att det går över imorgon :) Imorgon ska vi handla så det blir att handla tabletter och honung(?). Innan vi följer med och handlar så ska nog jag och syster till stan för jag behöver köpa en plattång..och kanske ett par mjukisbrallor. Fast det vill jag inte betala själv , så vi får se:p
Jag har typ sovit hela dagen, eller iors så vaknade jag vis halv ett och sen kom mamma och denise vid fem-halv sex :)
I natt/på morgonen drömde jag en liten konstig dröm haha x) Första drömmen på jättelänge som jag kommer ihåg. Konstigt faktsikt! :s

näe men nu ska jag väl sova...för att denise vill, haha nej jag vill oxå =)


Dröm sött, se ya.   B



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?