hejhoppsötnosstopp! :D

2010-06-01, 15:46:34 / Kategori: Jennifer Jakobsen
HEJSAAAN GUMMISNOPP! :D

igår efter skolan var jag med min käära angelina,
vi var på stan en stund, åt på donken och sen åkte vi till Järna och fick
vänta på min älskling i tusen timmar, höll på döö! :o för han var på ett jävla möte angående
hans sommarjobb x'd medans vi vänta hade jag och angelina kul vi
typ satt på en bänk och åt oss feta på chocklad, tugga tuggummi och drack typ loka? ;o
HAHAH ! sen kom min älskling & vi gick hem till han och
gjorde ingenting, min kära angelina tog bussen hem runt klockan sju
sen åkte jag hem runt klockan nioo så det såå :D
men pusspåer, nu kommer bilder! ♥


angelina på tååget! ;D


hahah, snyggaste tjejerna i Järna! :D


en sovande Jennifer & Angelina ;$$

'
hand i hand, livet ut gumman! ♥


tack för dagen sötnos, ingen slår oss två :]]

/ kyss & smeek Jennifer ♥


angelina

tack själv vet inte vad jag skulle göra utan dig mitt liv skulle inte kunna fungera :)

älskar dig gumman <3 och vi är BÄST bara så ni vet xD



2010-06-01, 16:17:12 URL: http://angelinapihl.blogg.se/

Malin

sötnosar!! :*<3



2010-06-04, 17:11:30 URL: http://maliiinfalk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?