Oh my good :(

2010-06-18, 16:14:53 / Kategori: Isabella Duran

Vi somnade vid ett igår och så vakna jag flera gånger för att jag var snorig...fy fan och sen vakna vi halv åtta.
Sen somnade vi båda om i olika sängar och sov till halv två! x)
Och vi skulle liksom möta mamma och Jim tre..:P och enfast jag mådde dålig(gör det fortfarande), så envisades jag med att följa med till stan ändå (y) Men sen efter att vi köpt lite grejer på Apoteket så ville jag bara hem :/
Så jaa, nu ligger jag här och typ fryser fast jag har täcke på mig :(( usch hatar och vara fökyld/sjuk. Vet ej heller om jag kommer att orka äta idag änns för jag mår också sjukt illa... :(

jaja jag ska ta det lungt idag ifall o bara ligga hemma och tycka synd om mig själv...haha nej men lite kanske =P

Puss.     >B




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?