This summer is going to be diffrent

2010-06-12, 15:56:20 / Kategori: Isabella Duran
Igår var det skolavslutning och jävlar vad skönt! Nu är det bara gymnsaiet kvar..dvs om jag kommer in annars kanske jag tar ett sabatsår...men det kommer nog vara långtråkigt, iof så ska jag isf jobba. Min syster kom inte änns igår...

Men igår så skulle vi hitta på nått, sen fick jag beslutsångest om jag skulle åka till uppsala eller vara hos Isak.
Sen så gick alla tjejer till Isak och då fick inte änns alla komma in så tack för den isak!

Sen åkte m in o sen ville jag åka in endå men så gick jag till bussen och missade bussen precis o då fick jag vänta  en halvtimme på nästa o sen när jag var på stationen i Knivsta så var kl halv elva eller n¨ått så då pallade jag inte dra in för sofia o alla andra skulle ta tåget 23.13, men då drog jag hem till mormor ist.

Nu är jag iaf hemmma hos mamma och det var verkligen en dålig start på sommarlovet! Det gjorde det inte precis bättre för mig men jag ska inte haka upp mig på det. :/


kiss.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?