JAJJAMENSAN FATTAS BARA!

2010-03-18, 22:35:25 / Kategori:
HAAAAAAALLLLLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ! :D

imorgon är det äntligen fredag och vet ni vad det då är dags för?
joo, FREEEEEEDAGSMYYYS såklart! hahah jag är cp
som vanligt.
haha nej, jag skoja bara men så skönt att det är fredag imorgon för jag
är så jävla trött på skolan alltså,
den typ dödar mig bokstavligen. varje dag när jag kommer hem är jag skit trött,
och för det mesta somnar jag alltid på soffan och det är
ganska jobbigt. men men i tisdags hade vi nationella prov i engelska
och det gick väl sådär, jag försökte iallafall göra så gott jag kunde,
sen så får vi se vad jag får för betyg :)
och i onsdags var det ganska lugnt och segt.
vi fick gå hem sista lektionen och det skulle varit musik, men våran
musiklärare var inte där och det var så skönt :d haha
jahaa, vad ska man mer skriva?
jo idag hade vi skola, och det gick ganska segt, vi slutade
runt klockan 14.10 efter det tog jag bussen och följde med hem
till Isabelle! ♥ vi städade hennes rum lite, för man såg fan inte
hennes golv! HAHAH sen följde jag med Bellis, till kören
det var roligt och trevligt, som alltid :)
klockan blev sex, kören slutade och vi tog bussen hem.
Isabelle gick av före mig, så jag fortsatte vidare hemmåt! :D
nu sitter jag här och mina händer & min kropp är fan helt död :(
höhö, ska väl lägga mig snart är väldigt trött.
Imorgon blir det skola, idrott och efter det ska jag
hem en stund, fira min mamma som fyller 36 år gammal :)
och efter det blir det att åka hem till älsklingen min &
vara där i helgen! MYYZPYYZ :*

fyra bilder från idag :



/ puss puss jennifer

Isabelle

PUSS! <3



2010-03-28, 18:18:43 URL: http://deliciaex.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?