melodifastivalen 2010

2010-03-16, 15:25:38 / Kategori: Isabella Duran
When comes the good times?

Först blev jag asarg  när Anna bergendahl vann, men nu tycker jag nästan att hon är bra. haha werdo jag är :) Jaja sitter och fettar mig med chips och allt vad det är som vanligt nudå...kommer väl bli ertt fetto snart då! mååste börja träna alltså :')

maaaaaaaaanyboy manboy you can call me MANBOY! Han är inte snygg PUNKT
Eller vad tycker du bloggen?

Engelska nationella idag då..snart klara med den iaf, bara diskutera i grupper om typ en vecka. usch orkar absoult inte emd nått längre, en aja..finns ju inge och göra åt nått!

Syster åkte till Kina idag oxå :'(

Where they go hardcore And there's glitter on the floor

Ey miss fatty fatty yu a murdah

Fuck you, fuck you very very much :)


Puss. mongot



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?