Memories

2010-03-10, 17:06:26 / Kategori: Isabella Duran
Ibland vill man bara inte att folk ska tycka synd om en, fast man vet att personen som tycker synd om en bara vil och menar väl...

Yeah 8) Hello ppl!

Nu är vädret underbart sknt skulle og kunna promenera  ute i timmar just nu och bara drömmamig bort!
But no...håller på med en bildläxa "kylskåpsläxa" heh :]
men ja annars ruller väl livet på som vanligt och man tror att man bor i helvetet. När är det min tur att komma till himlen? mistsolka inte :)

Min kamera laddar grej är förtfarane bort så jag tror jag dör snart :'( har faktiskt letat överallt...iaf vad jag tror, men saker dyker ju upp ibland titt som tett så mjaa...den kanske är hon mammsen? :) Får ta å leta i helgen eftersom att jag och syster ska dit.
Har sökt sommarjobb och så u oxå rå, känns ju GREAT. Om man får något dvs.

LÄNGTAR TILLL SOMMAREN SÅ JAG TROR ATT JAG SKA DÖ. (tänker lite på snador // ida när jag skrev det)

jaja se yaa somtime bloggah (y)
/ your bella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?